שיווק יצירתי: רולס רויס Dine in the line

מותג הרכב היוקרתי רולס רויס רשם מכירות שיא בשנת 2011. למעשה, הייתה זו השנה בה נמכרו הכי הרבה מכוניות במשך 107 שנות קיום המותג. ואף על פי כן אנשי השיווק של המותג אינם נחים על זרי הדפנה וממשיכים לחפש דרכים חדשניות וייחודיות על מנת ליצור הזדהות של הצרכנים הפוטנציאליים, עשירי העולם, עם המותג וסמל הסטטוס במטרה ליצור נאמנות למותג ורכישות חוזרות.

בעולם שבו נאמנות למותג, ובמיוחד למותגי היוקרה, היא קצרת טווח ונתונה לגחמות אופנתיות, מצאו אנשי השיווק של רולס רויס דרך לתת ללקוחותיהם וללקוחות פוטנציאליים הזדמנות לחוויה ייחודית. ביום שישי האחרון אירחה החברה כ- 100 לקוחות לארוחה חגיגית וראשונה מסוגה שנערכה במתחם קו הייצור של הרכבים המפוארים. במסגרת הארוחה התקיימה גם השקה של הדור השני של מכונית היוקרה של רולס רויס – הפאנטום.

 "DINE ON THE LINE" - אירוע ללקוחות רולס-רויס. צילום: ROLLS-ROYCE

"DINE ON THE LINE" – אירוע ללקוחות רולס-רויס. צילום: ROLLS-ROYCE

לצורך האירוע, שנקרא "Dine in the line", עבר קו הייצור מהפך והוסב לחדר אוכל מפואר. האורחים הוסעו לארוחה במכוניות רולס רויס פנטום או נחתו במקום בהליקופטר, הישר אל השטיח האדום בו חיכו להם נציגי הנהלת החברה. הם נכנסו למתחם קו הייצור דרך אותו פתח בו מובאות המכוניות ושם הדגימו להם כל האומנים, שאחראים על עיצוב והרכבת החלקים השונים ברכב, את יכולותיהם והישגיהם המקצועיים. דרך חוויה ייחודית זו עירבו אנשי רולס רויס את הלקוחות בתהליכי ייצור הרכב, פתחו בפניהם את מתחם הייצור והכירו להם את העובדים המיומנים שיעצבו וייבנו עבורם את הרכב הבא שלהם. רעיון שיווקי שיוביל לנאמנות גבוהה יותר של הלקוחות בעתיד.

* * *