I LIKE parking

חברת הרהיטים הבלגית היילן תפסה שתי ציפורים במכה אחת: גם דרך פרסום ייחודית וגם הטבה ללקוחותיה שהם גם אוהדי דף הפייסבוק שלה.

מקומות חניה מסומנים ושמורים לרכבים של נכים אנחנו מכירים.

גם מקומות חניה מסומנים ושמורים לרכבים של נשים בהריון ושל אמהות עם תינוקות כבר מוכרים בעולם ולאחרונה, הנוהג המבורך הזה הגיע גם לישראל.

אבל חברת הרהיטים Heylen הבלגית היא הראשונה באירופה שמציעה קונספט חדש במדיה חברתית: מקומות חניה שמורים לאוהדי פייסבוק של החברה.

סקר שערכה החברה העלה, של- 69% מהרשתות הקימעונאיות בבלגיה יש דף פייסבוק והן פעילות ברשתות חברתיות, אולם אף אחת מהן לא משלבת את המדיה החברתית עם מבצעים והטבות בחנות עצמה. ב- Heylen  החליטו לתגמל את אוהדיהם בפייסבוק, ותמורת הלייק שלהם האוהדים מקבלים גישה למקומות חניה טובים יותר (וגם דואגים שכולם ידעו על כך – ראו תמונה) וגם להטבות ומבצעים מיוחדים ומשתנים בחנות עצמה.

ואם זה לא מספיק, הרי שהחברה יצאה בקמפיין אחריות חברתית, במסגרתו על כל לייק שהיא מקבלת בפייסבוק, כלומר על כל אוהד חדש שמצטרף, החברה מפקידה אירו אחד בחשבון שפתחו לטובת פיתוח אפריקה המזרחית.

לייק גדול להיילן!


 * * *

לדף הפייסבוק של Heylen
לאתר האינטרנט של החברה

* * *

אהבתם? כנסו לקרוא עוד -
הכניסה ללייקים אסורה
מוזיאונים ומדיה דיגיטלית

 * * *

מירה-בל גזית ויולה זובריצקי – MiYu יצירתיות וחדשנות בקידום עסקים