הכניסה ללייקים אסורה

האם ידעתם שהפרה של תקנון פייסבוק בנוגע לתחרויות/קידום מכירות יכולה להוביל לסגירת הדף שלכם?

בלי התראה מוקדמת. יום אחד דף האוהדים העסקי שלכם ייעלם וכל העבודה המאומצת שהשקעתם באיסוף אוהדים וטיפוחם תרד לטמיון.

תקנון פייסבוק אוסר על שימוש בהצבעות באמצעות כפתור ה"לייק" (Like), אוסר על מתן הטבה ל"ראשון שמגיב", אוסר על "העלה תמונה על הקיר שלנו ותזכה ב…", ואוסר "לייק" כתנאי לכניסה להגרלה, כדוגמת "הפוך לאוהד של הדף שלנו והיכנס להגרלה של…". והסנקציה כאמור – כואבת.

שיטוט מקרי ברחבי הפייסבוק מגלה, שמעטים מבעלי הדפים, מנהליהם ואף חברות יחסי הציבור והשיווק במדיה חברתית מודעים לתקנון פייסבוק.

טוב, נו, התקנון באנגלית, ומי בכלל טורח לקרוא את האותיות הקטנות? ולנו זה לא יקרה, כי אף אחד לא מבין עברית, ועוד כהנה וכהנה הסברים ותירוצים שממש לא מעניינים את מי שידו על השלטר.

לתשומת לבכם.

* * *
מתוך פוסט: -

Helen Steemson "No likes allowed: Facebook’s competition rules that no one seems to know about"

עובד ועוברת על-ידי מירה-בל גזית